ÖNCÜ KÜLTÜR EĞİTİM VAKFI - TED BOLU KOLEJİ TARİHÇESİ
Özel Öncü Eğitim Kurumları Kurucusu Önder TONYALI, “En iyi yatırım, insana yapılan yatırımdır.” anlayışıyla Özel Öncü Okullarının temelini Düzce’de 1997 yılında attı. 1998-1999 eğitim-öğretim yılında, 8 yıllık kesintisiz eğitim ile başladı. Kuruluşundan bir yıl sonra, önce Marmara Depremi sonra Düzce depremini yaşayarak eğitimine kendi binasında devam eden tek okul oldu.

Öncü Kültür Eğitim-Öğretim Vakfı 26 yıllık eğitim serüvenine 2020 yılında Türk Eğitim Derneği lisansıyla da gücüne güç katarak bölgenin lider okulu olma unvanını taçlandırdı.

Eğitim öğretim programlarını TED’in geliştirdiği, öğretmen alımlarının TED tarafından gerçekleştirildiği, öğretmenlerin sürekli mesleki ve kişisel eğitime tabi tutulduğu, fark yaratan eğitim öğretim anlayışına sahiptir.

Çocuğunuzun ana dili gibi yabancı dil konuştuğu, akademik başarı elde ettiği, sosyokültürel ve sportif alanlar da dahil olmak üzere bütüncül formasyona sahip olduğu, hayata başlarken geniş mezun ağını kullanabildiği bir okuldur.

Güçlü akademik kadrosu ile 21. yüzyıl becerileriyle donatılmış nesiller yetiştirmek üzere tüm yaş gruplarında yabancı dil, bilim, teknoloji, matematik ve sanat başta olmak üzere çeşitli alanlarda farklılaştırılmış ayrıcalıklı eğitim programları sunmak üzere tasarlanmıştır.

 

TED Bolu Kolejinde bireysel farklılıkların dikkate alındığı, öğrenci merkezli, ulusal değerleri esas alan, evrensel bakış açısına sahip, yabancı dil eğitiminin gerekliliğine inanan, akademik, sosyal ve fiziksel gelişimi destekleyici ortamlar sunan, TED’e özgü geliştirilmiş programlar ile uluslararası uygulamaların bütünleştirildiği, pozitif disipline dayalı, dinamik ve yenilikçi bir eğitim öğretim anlayışı esastır.

TED Bolu Kolejinde yaşam temelli ve öğrenciyi merkeze alan eğitim öğretim olanakları ile milli değerleri özümseyen ve dünya vatandaşlığı bilinci geliştirmiş, etik değerlere sahip, bilimsel düşünen, ülke ve dünya sorunlarına karşı farkındalığı ve çözüm üretme bilinci yüksek, yabancı dil bilen ve yaşamında etkili bir şekilde kullanabilen, araştırmayı ve yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinen, üretken, yaratıcı ve girişimcilik becerileri gelişmiş, teknoloji çağının gerekliliklerine ve yeterliliklerine sahip, kültür, sanat ve spor alanlarında entelektüel birikimi olan, çevresel ve sosyal sorumluluk bilincine sahip, farklılıklara saygılı, empati kurabilen ve iletişim becerileri kuvvetli bireyler yetiştirilecektir.